zondag 6 oktober 2013

Ezeltje zoekje

's Ochtends ga ik, zoals u nu inmiddels wel weet, de ezel zoeken. Dat wordt voor hem steeds leuker, een geweldig spel. Zodra het voorspelbaar wordt, loopt hij een stukje verder of om, reageert niet als ik zijn naam roep, al staat hij nog geen 5 meter van me af, verscholen in de bosjes. Van mij mag hij. Een beetje karakter en initiatief vinden we ook wel leuk. Zolang hij ons 's ochtends niet staat te begluren vanuit de moestuin!
Het brengt me wel iedere dag ochtendgymnastiek en de honden worden degelijk uitgelaten, ik kom nog eens ergens.....



Het Beest! Een heel gelukkig beest. 

Kleine held. teddybeer en moedigste.

 Merlin is een gekke kat, hij die in de pies rolt, staat gewoon op een natte glibberrots in het stuwmeer. Balou doet wat pootje baden aan de kant, Castel zwemt de lange baan, op zoek naar die aalscholver.

U zei 'meekomen'???? Dacht ut niet!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten