maandag 25 februari 2013

Volle maan

Onvermoeibaar. Het is weer zover. Vlak voor de maanstonde verzet ik weer een berg werk waar je 'U' tegen zegt. Even twee bomen geveld vandaag. Drie in stukjes in totaal. Morgen uitladen. Een winkeltje gehuurd in Cloudparty, wel ja. 01:20 uur, 25 februari. Oh jee, broer is jarig. Morgen even bellen. Nee, zo meteen, na wat uurtjes slapen. Ik 'overlas' mijn log van gisteren. Waarheid, ook de dag erna. Dan is het morgen ook waar, en vandaag, 25 februari, goede log dus. Merlin komt in me kruipen, spinnend beertje. Ik stuurde de waarheid-log eens door aan Lief, iets wat ik zelden doe. Hij is er blij mee, iets dat nog zeldzamer is als Lief die zich aan mijn waarheid conformeert. Typisch, het schept een extra waarde aan mijn waarheid, dat hij mijn waarheid op waarde schat. Ach, genoeg daarover. Het is waar, rond volle maan ben ik niet te stuiten, niet te harden, niet te remmen. ook niet door port, liefde of gemarineerd konijn.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten