dinsdag 30 oktober 2012

portretten

Ik heb het altijd al eens gewild; goed op de foto, echte mooie slimme foto's gemaakt door iemand met kijk op de zaak en in bezit van de techniek van het hanteren van een camera. Nu was het ff spontaan zover. Die met de bril is een grapje, als foto'tje achterop mijn eerste publicatie misschien?? Nummer twee, van boven naar benee, is de 'wie doet me wat en kijk je uit?!!', Nummer 3 is de 'lol' -laugh over laugh- als lichte zelfspot met een vleugje cést moi en ja, nummer 4 ... mooie meid toch? 




Voordat u nou de foto's download en als wallpaper gaat gebruiken, naar de copy-shop rent en er een poster en of behang van laat printen; DIT MAG DUS NIET. Ten eerste; het is ikkuh, ten tweede; ik bescherm haar IP (Intellectual Property) en het CopyRight van Elly Schuurman van InSight Photography! 

Verder; Genietse, dat doe ik ook!

3 opmerkingen: