maandag 28 mei 2012

leedvermaak

Ik doe het zelden, echt bijna nooit; verwijzen naar een andere weblog. Maar in dit geval wil ik even extra wijzen op een log van iemand anders.
Namelijk deze,deel 42 "wishful thinking', waarin de auteur haarscherp neerzet wat Marc vaak ten deel valt en waar we beide voor bedanken; het leedvermaak zelf.
Tijdens het koken lees ik een alinea voor waarin hij beschrijft net op de steiger te staan en zich beseft dat 'de stekker er niet in zit'.
We liggen in een deuk, want dit is de waarheid, zo gaat het ook in het echt, bij ons en waarschijnlijk vele anderen. Wij doen ook niet mee aan al die TV programma's. Onderwijl ben ik beland op pagina 34 waarin ik een begin maak met bijna 26000 woorden om te beschrijven wat het wonen in Frankrijk in kan houden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten