donderdag 3 november 2011

Leuke prul

Soms open ik wèl reclamefolders. Deze ging mee naar binnen door het gekleurde potlood dat erbij ingesloten zat in het cellofaan. Het is van een postorderbedrijf die in alles doen en vooral met de feestdagen komen er speciale folders uit. Dus heel veel kerstrommel, met nadruk op rommel. Maar wel de goedkoopste prijzen die ik hier in Frankrijk ook zag voor juist die rommel die ik nog wel kan gebruiken komende maanden. (de Decoratie-fabriek is aan het opstarten) Dus maak ik een lijstje en bij de kerst-gepimpte huishoudelijke artikelen in het folderblaadje kwam ik deze boom tegen. We hebben samen heel hartelijk moeten lachen om het feit dat we het prul ontzettend leuk vonden, maar verschrikkelijk 'Niet-Nodig' en het smaakt naar consumeeeerderen. Wat een tegenstelling.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten