woensdag 24 november 2010

Werkdag

Gewoon thuis, heel de dag. Marc gaat verder met de zwembadoverkapping, die nu dus helemaal dicht is met zeil, doek en golfplaten. Nu kunnen we een idee vormen over het kippenhok dat we willen maken in de nok van deze ruimte. Voorzichtigheid geboden voor de nog altijd kapotte vinger. Ik freubel 6 kippengazen kransen in elkaar, tafellopers die voetjes krijgen en een waxinelichtjes-verhoging en ik probeer wat anders dan kransen... M'n koude vingers en de scherpe puntjes van het gaas jagen me met alle materialen naar binnen. Ik kijk uit naar het verzamelen van groen voor al deze kale ijzeren staketsels! 's Avonds zit ik nog wat te werken aan een Winterwinkel in SecondLife als Cros bijna als vanouds voor de monitoren komt liggen. Zodra hij de virtuele sneeuw in het oog krijgt is het gedaan met zijn katzwijm....


Ik heb nu ook een heus facturenboekje en een administratieschrifte.... Het wordt wel heel echt nu, dat autoentepreneurschap.

1 opmerking:

  1. Heerlijk he, die kattenbeesten! Zo is mijn huis altijd spinvrij, mijn 3 katers jagen ze altijd weg voor me, of vreten ze op. Mijn enige poes in huis laat ze met russt, die voelt zich te goed voor spinnen, ze heet met recht "Diva".

    BeantwoordenVerwijderen