donderdag 11 februari 2010

Het roer om



Sinds een heel klein jaar ben ik ervaringsdeskundige. Jawel, als het gaat om emigreren en het leren kennen van een ander land en cultuur.
Iedere maand krijg ik van de houder van de site een vraag toegestuurd, die je kunt beantwoorden. Die antwoorden worden dan uitgekozen en bij de 'vraag van de maand' op de site geplaatst.
Het-Roer-Om is niet alleen een site voor mensen die naar Frankrijk willen verhuizen of er al wonen. Veel meer landen hebben een eigen Het-Roer-Om en de informatie is dus bijna altijd relevant. Eigenlijk alle in's en out's komen aan de orde en de site is gebouwd door emigranten voor emigranten (-in spe).
Een menselijke formule waar iedereen ook alles kan vragen aan deskundigen, ook op het gebied van gezondheidszorg, rechtsgang en overheid.

De rest van dit bericht heb ik tot 3x toe moeten herschrijven en tijdens publicatie bleef ik foutmeldingen krijgen. Dus Nee, ik kan het niet voor een 4e keer herschrijven... Fout van Blogger en gewoon heel erg jammer!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten