vrijdag 12 juni 2009

gemis

"Wat je nooit hebt gehad kun je niet missen."
Een quote van iemand?? Ik heb grote luxe gekend dat ik thuis NIET mis.
Ik mis m'n nieuwe thuis enorm. Het gerommel, de rommel zelf en ja, zelfs de vliegen en de mieren.
Ik mis alles en vooral Marc. Zo samen op elkaars lip is niet goed, maar we ervaren het toch als heel prettig... Ik mis hem. Ik mis alle ontwikkelingen daar, ik mis die snelheid van die veranderingen. Cros schijnt het kattenluik al ontdekt hebben... Ik mis m'n huishouden, m'n regelmaat, ik mis de rust waarmee het leven zich daar aandient. Ik mis het koken tussen de middag en ik mis de moestuin.
Nog 1,5 dagen en 1 dag asfalt 'vreten'..... Dan hoef ik niets meer te missen en is er een beetje last van mijn schouders.
Het afronden en afscheid nemen doet me heel goed, alle gemis is niet voor niets.
Deze avond ga ik m'n nieuwe nichtje bewonderen, even een ontspannen groet overbrengen van Marc.
Volgende week verslag van deze week en natuurlijk weer verse foto's!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten